Saturday, August 26, 2017

Omul cu care stai la masa



Astazi Ioan Vecerdea s-a dus pe drumul fara intoarcere si din nefericre nu am avut cum sa-l insotesc. Va ramane mereu prezent intre noi, pe strada Ana Ipatescu asa cum bunica lui, tatal lui si mama lui traiesc mai departe prin faptele lor. O familie plecata din Toparcea, sat exemplar romanesc si asezat printre coline transilvane. Dormi in pace, prieten drag !



Omul cu care stai la masa

 

Noaptea fără stele, fără lună se așează la masă,

Işi face loc între noi, lasă întunericul ca pe o cortină,

Ioan cel neînfricat nu-I intinde măna, nici nu-i toarnă vin

și încearcă să o păcălească într-un joc ultim de-a baba oarba.

 

Dimineața peste masa golită de bucate, și de vin,

au adomit mesenii cu capul pe mușamaua rece,

un scaun e gol,

paharul plin încă. Telefonul alături.

 

Am ieșit in fața casei cu merii rumeni,

tac greierii, tace apa de munte,

nimeni nu-mi spune că omul cu care am stat la masă

a plecat

Și nu ne-am luat rămas bun.

 

 

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...