Monday, May 5, 2014

Pagini dintr-un jurnal neterminat.In loc de poem pentru mama

La inceput de mai cu albastrul mai albastru,cu strazi circulare in burgul cu strazi circulare  numit Sibiu
mama mea isi sarbatoreste ziua de nastere.
Departarea de parinti se defineste prin tragedia neacceptarii conditiei de zbor a pasarii ce isi paraseste cuibul.
Durerea desprinderii de mama ca de somn primordial se prelungeste in noi asa cum visul creste din copac in copac sadit pe alte taramuri.
Intr-un an in vizita la Sibiu cu prietenul meu Eric din Colmar am petrecut ziua mamei.
Eric a ramas orfan de mama 
Mama mea nu vorbeste franceza si nu se intelegea decat prin semne cu Eric.
Din ultimii bani, caci si altii sunt saraci, a cumparat toate florile unei vanzatoare din piata.
Ultima oara am vorbit cu Eric, era bolnav de cancer.
Nu I am spus mamei mele de boala lui. Ea intreaba mereu de el si isi aminteste cu drag de florile primite intr-un inceput de mai, in nu mai stiu ce an...
Sarut Mana
, Mama !





No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...