Sunday, February 10, 2013

Jurnal intre viscole

VINERI 8. SAMBATA 9 februarie 2013

Ora 8 seara. Anulate toate
Ora 7 dimineata. Anulate.
Ora 9 dimineata. Sun 1 800 Bus info. Un tip in spaniola imi spune sa sun DC station.
Dupa 50 min. mi se spune ca s au reluat cursele
10.15 dimineata. Contramandasem ride ul. 
11 00 Am sunat taxiul. Nu putea sa vina decat la 12.00 PM. 
12.15 Omul negru a venit.
12.57 Am ajuns la Union Station.
Era un autobuz de NY. Eram ca bunicul. A plecat cu mii de ore inainte. A prins un tren mai devreme.
In loc sa prind bus ul de 2 AM
am prins pe cel de ora 1.
1.20 PM .Ies din DC.
PS inainte cu doua zile de operatie trebuie sa iau niste picaturi. Nu stiu ce picaturi. Ii trimit un mesaj lui Seb. Reteta e la Montreal. Seb e la lucru. Seb trimite mesaj lui Catherine
Catherine lui Sebastian inapoi.
Seb mie, eu unui prieten medic sa sune o farmacie din apropierea mea. Intre timp am avut sansa sa urc in autobuz catre NY.
Good luck to me !

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...