Monday, January 14, 2013

Vaccin antigripal

De ani vaccinarea antigripala face furori si campania se extinde in tot locul.
Nu stiu cat de eficienta e aceasta campanie, insa va spun ca gripa isi face mendrele mai departe.
Un bun amic s-a ales cu o paralizie din cauza unui vaccin antigripal.
Am fost gripat si eu timp de 10 zile.
Nu am mai fost atat de bolnav de ani. Am crezut ca dau coltul.
Pana la antibiotice m au ajutat vinul fiert si mai ales cuisoarele.
Am inavatat in Caraibe de la bastinasi ca un amestec de cuisoare in ceai cu lamai verzi (Limes) devine un antidot gripal fantastic.

1 comment:

Ada Angharad said...

Nu stiu ce vaccin se foloseste la voi, insa eu de cate ori l-am facut nu am avut nicio problema. anul asta am sarit peste si am stat in pat 2 saptamani...

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...