Sunday, January 13, 2013

Cafeaua de duminica

Nu am mai avut o duminica libera de luni de zile. Am profitat de ziua libera sa petrec dimineata la o cafea macinata pe loc a carei aroma inunda strada in biroul Doamnei Lilly Pierce.
Am spune impropriu birou, este un depozit transformat intr-un punct de colectare a multor donatii pentru copiii dintr-un sat din Banat, pentru locuitorii de acolo.
Lilly nu se inscrie in niciun partid politic. Misiunea ei ramane caritatea.
A venit si Manuela, o tanara romanca angajata a Bancii Mondiale si Peter fost diplomat american.
La o cafea am vorbit despre Romania, despre ce am putea infaptui in bine pentru cei de acasa. Iarna e blaada acum, au inflorit toporasii.. O dimineata ireala intre primavara, iarna si toamna. Imi repet cu bucurie ca si o floare cat de mica ar fi, straneste sperante, bucurii pentru ziua de maine.
M-am alaturat voluntar Fundatiei Charity for Romania si pentru cei interesati va copiez paginea web:
http://www.lillybud.org/
Cei interesati pot arunca o privire peste site-ul Fundatiei.
Ne-am propus ca in zilele urmatoare sa vizitam soldatul roman Florinel Enache, inca in spitalul militar din Bethesda, MD. Tanarul si-a pierdut cele doua picioare si o mana in razboiul din Afganistan.
M-am angajat sa-i pregatesc o mancare ca la mama acasa, sa-i alinam din durere prin a fi alaturi de el.
Precizez ca Doamna Lilly Pierce, Doctorul Daniel Murariu (Hawai) si publicatia www.Acum.tv sunt printre primii initiatori ai campaniei de sprijin acordat eroului roman.
Trebuie aduse cuvinte de multumire Spitalului Militar American pentru eforturile de a-i salva viata.


No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...