Saturday, December 1, 2012

S-a intamplat pe1 Decembrie 2012

Astazi pe o strada marginasa din Virginia un VW Golf imi taie calea in mod obraznic, mai ca nu mi-a aratat degetul pe care mai bine si l-ar fi bagat in ma sa ma depaseste ca si cum ela ar fi fost un calaret neintrecut al Formulei 1.
Nu mi am dat seama la inceput motivul iesirii din minti a tipului.
Dupa ce mi a taiat calea am vazut ca pe micutul lui Golf avea lipit litera H.
Pe VW ul meu de 300 CP a vazut insemnul RO.
Ce sa zic ?
Masina lui e la jumatate din marimea si capacitatea Passat-ului meu.
Nu am zis decat: HMM, o interjectie bine plasata cand trebuie sa taci, in loc sa dai drumul raului din tine.
Daca i as fi spart bastarca as fi spus:
- Tovarasa, nu eu am inceput...

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...