Friday, December 30, 2011

Wilkommen in Hermannstadt !


Gara din Sibiu, in ciuda eforturilor de schimbare a fetei devine prima impresie a turistului ce coboara din tren si se indreapta catre Orasul de Sus.
Cersetori, caini maidanezi si gunoaie.
Am vazut un autobuz parcat in fata garii. purta parca inadins numarul 13.
Am abordat soferul ce motzaia apatic, ursuz ca orice functionar public ostil muncii pentru care e platit si l-am intrebat smerit (caci altfel nu se poate cu aceasta tagma) despre traseu si despre ora plecarii.
Soferul destul de bine croit fizic m-a repezit iritat ca pleaca atunci cand pleaca, cand va binevoi muschii lui.
Mare e imparatia Tursibiului si e de la ma sa mostenire !
M-am indepartat ca nu cumva ca acesta sa se repeada asupra mea.

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...