Thursday, July 14, 2011

Zi de vara






La zece minute de casa lacul Audubon, considerat cel mai umbrit lac din regiune ofera momente de delectare pescarilor prin varietatea piscicola. Inarmat cu o undita clasica, pluta si rame am prins primii pesti: bibani-soare(sorete), cateva specii asemanatoare salaului si bibanilor (bass), somni, crapi de iarba (chinezesti).
Linistea e tulburata de copiii pe biciclete, de caini bucurandu-se de apa lacului. Tufele de mure, flori arini, salcii intind un zid in jurul lacului si sporesc nota de lac salbatic, natural netulburat de catre nicio actiune distructiva a oamenilor.
PS Un politist aflat in misiunea de patrulare in zona m-a intrebat daca am permis de pescuit. Am schitat ca da. Tocmai in acealsi moment tragea pestele. Ofiterul a zambit ca nu e nevoie sa i arat permisul.
A fumat o tigara alaturi de mine, am devenit amici. Mi-a spus ca a vizitat Romania si mai ales i-a placut orasul Cluj.

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...