Tuesday, February 9, 2010

Accidente rutiere

In urma cu cateva saptamani un turism de teren(Toyota Sequoia) intra cu spatele in mine. Eu abia iesisem din masina mea dupa ce o parcasem. Un accident minor. Soferul cauzator al accidentului(o duduie de vreo 25 de ani) recunoaste ca a gresit si vrea sa nu mai chemam politia.
Un prim instinct mi-a creat o usoara neincredere, insa vaicarelile si insistentele cu lacrimi in ochi am acceptat sa schimb datele- asigurare, permis, adrese etc in absenta politiei.
Am verificat daca asigurarea ei e activa si ca totul este in ordine.
Soferita a declarat ca eu m-as fi aflat in masina mea si ca as fi fost in miscare.
Nu exista niciun martor. Cuvantul meu impotriva cuvantului ei.
In final, dupa o expertiza din partea asiguratorilor s-a concluzionat ca eu aveam dreptate si sa mi se plateasca daunele. Un mare noroc ca ma aflam langa masina, altfel soferita ar fi taiat-o cu Toyota Dumneaei.
Mi-am zis de acum incolo ca la un eventual accident sa nu ma mai incred in nimeni si sa las politia sa intocmeasca un proces verbal, de constatare a accidentului.
Daca in Romania as fi acrosat de masina vreunui mistocar al natiunii ca Andrei Gheorghe ce s-ar intampla ?

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...